Hoppa till innehåll

Reklamation.

Reklamation av tjänst:
Om du anser att vi har utfört en behandling fel eller inte är nöjd, var vänlig och kontakta oss senast 2 veckor efter behandlingen. Vi vill att du kommer in till oss på salongen så vi får en tydlig bild på vad du är missnöjd med. Detta för att vi ska kunna förbereda oss på bästa möjliga sätt för att åtgärda felet.

Om du ska ha rätt till reklamationsbehandling hos oss, ska du efter behandlingen ha skött ditt hår enligt frisörens rekommendation. Har det gått längre än 2 veckor efter behandlingstillfället gör vi inte om behandlingen kostnadsfritt.

Reklamation av vara:
Om du köpt något som är felaktigt eller skadat ska du reklamera till säljaren. När du gör en reklamation betyder det att du meddelar säljaren att du inte är nöjd och varför. Du måste reklamera varan ” inom skälig tid” efter det att du har upptäckt det. Om du reklamerar inom 2 månader räknas det alltid som det skett inom skälig tid.

Öppettider

måndag – onsdag & fredag kl.09.00 – 18.00
torsdag kl.09.00 – 19.00
lördag kl.09.00 – 13.00

Frisör Alltiklipp

Timmervägen 14
458 31 Färgelanda
Tel. 0528-71337
Email. info@alltiklipp.se

© 2019 Frisör alltiklipp

Website by INSPO Event & PR